Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Insights

Skal dit brand shine er INSIGHTS, strategi og analyse vejen frem.
Med en værktøjskasse fuld af modeller til at finde insights, har jeg de bedste forudsætninger for at finde frem til din kommunikation med din målgruppe.

Der er mange veje ind og måske også andre end du kender. Lad mig hjælpe dig med din bedste vej ind til din målgruppe.

Når du definerer din målgruppe, er det vigtigt ikke at tro. Her gælder kun facts og viden. Udgangspunktet skal altid være viden. Den bedste kommunikation er den, der føres direkte med målgruppen. Det skaber resultater.

Det er ligesom, at naile den til eksamen. Jo bedre forberedelse, Jo stærkere et resultat får man. Så kendskab og viden af og omkring målgruppen er en vigtig faktor.

Data er nøglen.

Et godt sted at starte i forhold til insights er at kigge på de data man allerede kender. Jeg kigger på data fra din nuværende markedsføring på diverse platforme. Disse data skal gøres forståelige og kunne bruges.

Der skal også kigges på trends og tendenser i forhold til dit brand eller produkt. Er der modeluner på vej eller er de lige drevet over. Kan man ligge markedsføringen i et allerede eksisterende flow eller startes der fra scratch.

Det gælder om at sikre dig value for money.

Hop til top