Skip to content Skip to footer

PERO Solutions

Grafarazzo har hjulpet logo, visuel identitet, website og branding-materiale for PERO Solutions.

PERO Solutions er et nyt emballage system, hvis mærkesag er bæredygtighed – med verdensmålene in mente. Den Sønderborg baserede virksomhed har formået at skabe en emballage der er digital og som selv kan “finde” hjem.

Med disse tanker skulle der skabes navn, logo og identitet for dette nye brand.

Inspirationen til navnet PERO har en dobbelt betydning.

PERO kan stå for:

  1. P = Packaging (emballage – sagens kerne).
  2. E = Economic (økonomi – en PERO-box kan genbruges 1000 gange, dette giver en væsentlig pap besparelse).
  3. R = Recycling (bæredygtighed/genbrug).
  4. O = Opportunities (muligheder, der ligger i en digital emballage fx. kølekæde ved forsendelse af fødevarer).

Den anden betydning er, hunden PERO. Hunden PERO var en hyrdehund i England, der skulle arbejde på en anden gård, der lå 386 km. fra dens oprindelige hjem.

Det ville PERO ikke, så han fandt selv de 386 km hjem igen.

Desuden betyder PERO også hund på spansk.

grafarazzo_pero_square-inspiration-1-min
grafarazzo_pero_square-inspiration-2-min
Inspiration til PERO logo
grafarazzo_pero_content-logo-negativ-min
grafarazzo_pero_content-logo-tagline-min
grafarazzo_pero_content-logo-responsivt-min
grafarazzo_pero_square-logotype-min
grafarazzo_pero_square-typografi-min
grafarazzo_pero_content-logo-arbejdstegning-min
grafarazzo_pero_square-farverum-min
grafarazzo_pero_square-visuel-identitet-min
Farverum og visuel identitet
grafarazzo_pero_content-verdensmaal-min

Logo design for et helt nyt brand. Brandet er PERO, som vil gøre op med emballage problematikken.

KundePERO SolutionsÅr2021Share
Luk
Hop til top